Grattis<3

Grattis älskade vän <3
Idag så gick min underbara vän ut. Gud det känns som om det vore igår som vi gick i samma klass. Så idag åkte jag helt random dit. Alltså jag var bjuden men sa att jag hade jobb tyvärr :-( men jag tyckte att jag hade jobbat super bra idag ( hade jobbat effektivt i 5 timmar och knackat på 110 dörrar och 20 öppnade och 10 var jag på besök och 1 köp typ låter inte mkt) så jag tyckte att jag förtjänade få gå tidigare ;-)
Det var super trevligt att vara där och hoppas på att det går bra för min underbara vän i livet efter gymnasiet och lycka till ikväll <3<3
Kommentarer
Postat av: Molly

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-13 @ 03:51:30
URL: http://djurförsäkring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0