kul

det var super kul igår på jobbet. man fick träffa massor med intressanta människor. men får inte berätta om dom enligt företagets policy.
men efter jobbet så träffade jag älsklingen <3
och så hade jag världens roligaste konferens :P det var telefon konferens och det var totalt förvirrande men sjuk skoj ändå ;)
men på t banan tillbaka till stan ( jobbar ute i Banhagen) så stötte jag på massor med thai peopel :) och de började snacka thai med mig :) lite sorgset att man inte förstår vad de säger tycker jag :(
ska lära mig thai snart.
ska göra mig i ordning för jobbet snart
Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Okeej :)

Fixade min på bloggdesign.se :)

2011-06-03 @ 23:28:07
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0