Men Calle då

Godmorgon :-)
Vad händer idag? Jag ska jobba som vanligt. Gjorde världens pinsammaste sak igår på jobbet. Jag var så trött efter att ha gått då himla mkt så jag la mig på en parkbänk och sov. Jag tror att jag sov i typ 1-2 timmar för det var super skönt. Väcks av att chefen ringer och frågar hur det går att sova på bänken ;-) tur att han trodde att jag bara tog en power nap ;-)
Det var det som hände på jobbet.
Så idag är det dags att gå till jobbet igen. Har fått ett nytt område att plåga ;-)
Sorry att jag inte kan lägga upp några bilder :-( min dator har gått sönder som sagt och där fanns alla bilder som jag kunde använda. Man får vänta med bilder tills jag har en ny dator :-) hoppas folk fortsätter läsa bloggen fast utan bilder i någon månad nu:-)
Ha en bra dag
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0