Debatt

så nu är det morgon och jag ska snart dra ner och äta frukost. måste träffa de länder som jag skrev avtalet med. vi ska tydligen ha frukost möte :O omg jag vet inte ens vad jag ska säga. detta kommer var akword ( vet ej vad det stavas men skit i det) så jag ska väl vara så tyst som möjligt. men jag har iaf bildat pakt med några länder ( om ni inte vet vad jag pratar som så är detta ett klimatsmöte som man har nöjet att representera ett land. de land som jag reprsenterar är Algeriet. det finns 4 utskott som man kan sitta i. jag sitter i utskottet för energi frågorna) som man gör i en riktigt möte. det roliga är att jag vet inte om de är för eller emot. jag ska iaf vara så neutralt som möjligt fast min possition är redan fulld.
detta är konferansen jag är på
detta är landet som jag representerar ALGERIET
Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag ska vara ärlig så kan jag inte heller så jätte mycket thai, studera det när jag var yngre men har bott i sverige sedan jag var 1 så det är ju helt uppenbart att jag inte kan det så bra haah :) Det är så sjukt svårt att lära sig det

2011-03-23 @ 18:00:58
URL: http://maalix.blogg.se/
Postat av: Joel Lindblad

Why gör du de ?

2011-03-23 @ 19:14:33
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0