Idrottsdag

så idag har man haft idrottsdag :D
det var väldigt intressant, mkt skratt var det ( iaf från min sida).jag är ju som jag är :P ganska flummig och inte tar allt på största allvar. men iaf så hade vi olika aktiviteter. det var rullstolsbasket, kjälkhockey/ bandy ( vet ej hur det stavas)sittande volleyboll och sen pling boll eller vad fasiken det hette. det var väldigt stressigt. iaf hockey var stressigt. man skulle sitte i kjälken ( eller hur det stavas) och ha en klubb och sne hålla reda på pucken som man hade och sen desutom att inte ramla ner :P det var ju lika med svårt. jag tror att jag tillbringade mer tid på golvet än på min kjälke :P
men iaf så var dagen kul :P
nu e det dags att skriva sitt jättebra tal inom FN. åker till Kalmar nästa vecka på Nordic Mun :D
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0