Läxor fast ingen skola??

så nu har jag varit på min första utbildning på mitt nya jobb. lite nervöst var det. men kul ändå. vi har fått lära känna de produkter som vi ska sälja till våra kunder. som ni kanske vet så är jag F2F ( face 2 face) försäljare. det innerbär att jag går och knackar på dörren hos folk och säljer dessa produkter. det är ett tufft yrke men enligt mig låter det så kul så jag kommer satsa allt jag kan på detta. vi gick igenom avtal m.m.
vi hade lunch på en grekisk restaurang och det var typ helt ok.
men iaf så i slutet av dagen har vi fått läxa :( vi ska skriva en presentation av oss som vi ska kunna framträda imorgon när vi har rollspel och sen kommer vi ha prov :( lite nervös på provet så jag måste plugga nu.
Kommentarer
Postat av: dajana

lägg gärna en kommentar på vad jag kan blogga om. :) http://dajanaramic.blogg.se/2011/may/vad-ska-jag-blogga-om.html#comment

2011-05-31 @ 21:49:47
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0