sol+Stockholm= love it

wow vilken underbar dag det har varit. jag skulle ju åka runt i stockholm och vara lite kulturell av mig och det lyckades jag och min kompis väldigt bra med tyckte jag :) vi började med att ta båten från Slussen till Djurgården och sen gick vi på Vasa museumet. det var länge sen jag var där. så vi gick runt och  kollade och hade det super trevligt :) sen så mötte vi Hugo och åt lunch i värmen. sen kom min underbara kompis Sofie ( delegat från Vietnamn från Nordic Mun) som känner Joakim också. så vi tre gick senar in till Aqarium och kollade på djuren där. det var super mysigt och sen åkte vi till Medis och tog ett glas cider ( jag gjorde det iaf)
här kommer lite bilder från dagen :)
bilderna är från idag :D
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0