alltså

alltså wow säger jag bara. dagens teknik är ju bara helt underbart :P alltså man blir helt lyrisk över det. nu pratar jag om att få kontakt med kompisar som beffiner sig typ på andra sidan jordklotet och man kan prata med dem. fattar ni hur coolt det är.
första samtalet gick till Australien och min kära vän emma :D alltså wow säger jag. hon är så långt borta och man kan prata med henne. kännde som om man var i samma land och i samma stad ju :D alltså detta går ju helt bra att snacka med andra sidan jorden
det andra samtalet gick ända till Kina och min underbara vän Mia :D det var kväll och hon orkade prata med mi. man kan ju inte tro att att hon är i kina :P ok det var mörkt ute när hon pratade då men ändå ;)
så mina läsare så älskar jag dagens teknik :P
jag och Mia :D   jag och Emma :D
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0