äntligen framme

så var man äntligen framme men det tog bara några extra timmar.
-----jag landade i Sydney runt halv 8 på morgonen och skulle genom alla säkerhets kontrollerna. jaha du det var som att gå igenom olika hinder. om man inte skulle visa passet så skulle man visa vad man hade i väskan osv. det var hundar överallt som luktade på alla väskor och m.m det var inte så kul tyckte jag.
-----vi var lite försenade pga att det hände en olycka med en kvinna på planet ner till Sydney. jag vet tyvärr inte vad som hände eftersom jag ej satt i samma avdelning som henne. men man hörd helt plötsligt att piloten ropade ut något och sen började vi sjungka. vi landade i singapore och var där i 1,5 timmar innan vi var i luften igen.
------men iaf så skulle jag vidare till Brisbane från Sydney men efter som vi var försenade så missade jag två flyg. fick lov att vänta. och väntan blev lååååååååååååång. nästan 9 timmar väntan. det var fullt på vart enda flyg till Brisbane. men till slut fick jag kom ombord och då var klockan 16:05. sov igenom hela flygningen och helt plötsligt stod jag på minn finall destination BRISBANE!!!!!!!

LÅT ÄVENTYRET BÖRJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lite tråkiga och typisk Calle bilder när han har det tråkigt på en flygplats
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0