Brisbane

wow säger jag. vilken vacker stad detta är.
det började med att jag åkte ut till Univeritetet och där äntligen så träffade jag Emma. det var super kul att träffa henne igen. har saknat den kvinnan sjuk mkt. men iaf så gick vi på en as tråkig förelsning. ska jag vara ärlig så fattade nästa inget. när det var slut så gick vi runt på området. och det mina damer oc herrar det är ett stort område. tror emma a att det gick över 50.000 elever där utan 3000 var studenter från andra länder. men iaf så tog vi båten som heter ¨river cat¨det var super mysigt
River cat river cat
den tog oss till the city hall sa emma :P
där gick vi mest runt och kollade. köpte lite saker men inte så mkt vill ju ha kvar allt.
alltså finns inte så mkt att göra här och det säger alla som jag har pratat med (alla=3 personer då)men det är bara att gå och se glad ut. vi kommer seriös äta hur mkt som helst det gär vi alltid jag och emma när vi ses. nu ska vi käka middag :D
Brisbane
söta Emma på UQ
mer bilder hittar ni på http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150706538436820.405690.723231819&type=1
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0