sista dagen i Brisbane

nu är min resa snart slut här tyvärr. vill verkligen inte det
det har varit å underbart här i Brisbane. haft väldit kl. vad har man gjort då här?? hmm jaha du det är mkt. jag har varit på tre olika eller så e det fyra olika marknader,kommer inte riktigt ihåg om det var 3 eller 4 :P
sen har jag varit på bio två gånger på rad. frsta filmen var the hunger gam och den andra var en5 years of engegment eller hur det stavas :P men iaf så kan jag rekommendera den sista filmen vi såg.
sen har jag varit mkt med silvia och hennes kille Evan. det är emmas kompisar från UQ. annars har jag taggit lugnt och vilat . eller vilat det kan mn precis inte säga att jag har gjort. har gårr super mkt.
men nu är det iaf sista dagen här och det käns super tråkigt tycker jag :( vill inte åka från min underbara vän. men måste man det för att jobba. och det är en person jag längtar som bara den förutom mina föräldrar då. Joakim jag kommer hem snart och då ska vi ha det mysigt ;) hihi
Brisbane in sun light
Kommentarer
Postat av: Joakim

Oj du nämnde mig i din blogg <3

2012-05-09 @ 14:15:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0