soliga Brisbane

det var länge sen jag skrev här kom jag på. det har hänt ganska mkt saker. bland annat att jag på ett senctuary där det fanns nästan alla djur som finns i australien. vi fick gå bland kängururna och klappa dem och ge dem mat. det var super kul för man blev riktigt bra vän med dem (om man hade mat med sig) men annars gick vi mest runt och kollade. hade en riktigt chil dag som man skulle ha sagt det. höll i en koala björn också. det var supe rkul tyckte jag :D
sen åkte vi in till stan och var så kul för när vi satta oss på bussen så började det regna. det regnade hela vägen tillbaka till stan (resan tog cirka 30min) och när vi gick av bussen så hade det slutat. i stan mötte vi upp Emmas kompisar Evan och Sylvia som är från Tykland. vi gick på art museum och dagen efter gick vi på mumie mueum och kollade på mumier. det var väldigt intressant men ej värt 20$ som det kostade tyvärr. på kvällen gick vi ut och hade allmänt kul. idag har vi bara varit på marknaden och det är super fint väder ute just nu. cirka 27 grader ute ch inget moln på himlen (iaf hos mig).
vi är coola
min bästa vän ;)
vi älskar kameran
vi kan le bägge två :D
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0