ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

så nu har man äntligen tagit studenten!!!!!
fy fan vad skönt det känns :) alltså fattar ni jäkla skönt det känns??'
det var en helt fantastisk dag med underbara kompisar.
Började dagen med champagne frukost :P men jag drack bara cola ville inte ha något alkohol aktigt på morgonen. sen åkte vi till skolan och hade foto och sen klass samlingen. sista klass samlingen ever med IHL 3A :( lite sorligt tyckte jag. sn hade vi lunch :) det var så där men man ska inte klaga sp mkt. jag åt inte så mkt för jag var mest nervös. sen gick alla till aulan. där skulle några få pris och stipendium/ prenium. jag fick prenium för Tibbles Internationella Premium efter som jag hade suttit med i skolans FN förbund :D och så fick jag 500 kr på Academibokhandeln :P
sen sprang vi ut och gissa om det var skönt. springa ut ur skolan och skrika som fan. skrika att man äntligen är friiiiiii!!!!!!!!!
flak åker var det roligaste jag har gjort. hann bara upp på flaket innan jag fick ölen över mig :P det var öl kastning till höge roch vänster och det var super kallt men super kul ändå :)
Kommentarer
Postat av: Eddie

Grattis mannen :D

kram

2011-05-27 @ 11:08:04
URL: http://eddieboi.blogg.se/
Postat av: ia

grattis calle!!! <3

2011-05-27 @ 18:56:06
Postat av: Bernt

Grattis! Grattis!

2011-05-27 @ 20:57:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0