älskar dig

jag vet att det är sen , men jag måste säga detta. jag älskar dig. du fattar inte hur tomt det är utan dig :( jag hatar att se dig lämna mig. och jag vet att du hatar se mig lämnar dig. vi är så gjorda för varandra. två veckor med dig känns som 2 timmar. tycker att tiden går för fort. att se ditt plan lyfta idag. alltså jag var så ledsen för att jag inte satt med dig på planet. men iaf när jag stod där på kullen över Bromma flygplats och såg dit plan lyfta så vacker så bestämde jag att du är den jag vill ha. jag ska aldrig och då menar jag det ALDRIG lämna dig. hatar att du bor så långt bort. älskling vi ses snart jag längtar puss
du är mitt allt.love youmiss you
Kommentarer
Postat av: Mattias

Calle jag håller med dig, det kändes fruktansvärt att lämna dig, och nu när jag är tillbaka här i obbola så känns allting så tomt.. Du är den jag vill ha calle, så är det bara, jag kommer aldrig lämna dig, jag vill aldrig såra dig, jag vill bara leva lyckligt med dig <3 jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling, det gör jag verkligen <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-08-13 @ 00:24:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0