jaha intressant

vilken dag. vet inte vart jag ska börja. det första som händer på dagen är att jag tar all plats i sängen :P det är jag och massor med söta katt djur som tar upp sängen och älsklingen får tyvärr ingen plats allt. skyll inte på mig. jag råkade ta all plats det var inte meningen. men iaf så går vi och ska äta frukost och vi rensar verkligen allt. stackars Jessicas familj. tror inte att de kommer bjuda oss på frukost de kommande 34 åren :P vi åt ganska mkt. sen började vi spela Gin Rummy ( tror att det stavas så) men det går ju sååå bra för mig. jag lyckades förlora med över 1000p mot 300 cirka. i detta spel skulle man ha så lite poäng som möjligt och jag lyckades ha så högt som möjligt istället. är jag duktig eller? men iaf så ger jag upp efter halva leken och bara surar ( har insett att jag har världens dåligaste förlorar skalle :P )
sen åkte vi hem och såg på en asiatisk stor film som handlar som Thailand (Siam) den var väldigt intressant innan mamma kom hem och tvingade städa mitt rum som såg ut som fan :P
och nu har vi spelat ett väldigt intressant spel, som heter INTIM. det handlar om olika frågor allt från sex till vad vill du göra på fritiden. denna spel kan ni köpa på Design torget :P
och gissa vem som gissade rätt :P jag lyckade gissa rätt på 27 frågor av 100 möjliga och älskling på 22. men det var väldigt kul ändå. och nu ska jag sova för imorgon ska jag jobba :(
filmen som vi såg.
spelet som vi spelade
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0