ok :)

nu äntligen fick jag reda på att jag får en annan mentor i PA ämnet :) är så glad för det. inget elak menat Malou men Uffe fattar mer av vad jag ska skriva om :P han har hand om allt men det roliga är: JAG VET INTE HUR JAG SKA BÖRJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är ju fan den bästa på det. vill ju börja så fort det går men fattar ju inget :( iaf inte just nu.
Ia varför är du inte i Sverige så du kunde hjälpa mig och berätta hur du skulle börja. du är FAN mkt smartare än vad jag är. det är sant. du e jävligt smart om man jämför med mig iaf :)
FAN FAN hur ska jag göra . känner att paniken börjar stiga sig mot mitt huvud :P
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDAG IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu är det inte panik bara stress :Phjärta
Kommentarer
Postat av: ia

Jag älskar dig.

2010-08-24 @ 19:33:56
Postat av: Calle

'älskar dig <3<3

2010-08-24 @ 19:50:58
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: BELLA

cool blogg :P

2010-08-24 @ 21:40:22
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0