I krig gäller kärleken

jaha nu har man haft krig mot sin kille :) och vet ni vem som vann :) jo jag :D
det började med att de tog mitt godis. och om man rör mitt godis då är man död. jag vaktar den med livet. eller det låter konstigt men jag ÄLSKAR godis. så en bra ide rör inte mitt godis när jag har det hemma. men iaf så snodde de mitt godis. och då började jakten igenom hela huset. jag lyckades få tag i en penna och jag började anfalla Mattias med den :) jag tror att jag fick många bra anfall mot han och han har lite finna märken på armen :) och sen började jag kasta frukter på han för att jag inte fick mitt godis tillbaka. och det avslutade med att han gav upp. för hans kärlek till mig gjorde det allt <3 du är den bästa och den mest jobbigaste ibland när du tar mitt godis. men i kriget gäller kärleket för dig iaf <3
love you
Kommentarer
Postat av: mattias

kriget är inte över ;) älskar dig över allt calle <3 <3 <3

2010-07-16 @ 23:06:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0