Älskar min vänner

jag vet inte hur jag ska skriva detta. men jag riktigt älskar alla min vänner. även om de inte går ihop med varandra så kan de vara med mig och jag har så kul med dom. mina vänner är mitt liv.ok det lät konstig jag vet :P men jag älskar alla min vänner. de är så roligt och träffa alla som. jag älskar dom som fan. även om vi kommer gå olika vägar efter gymnasiet kommer ni alltid finnas kvar i minnena hos mig iaf
jag och älskade EmmaGrattisfråga mig inte vad Helena gör
till er som inte kom med på bilderna. jag älskar er ändå. men jag hittade ingen bra bild eller så hade jag ingen på er. men jag älskar alla mina kompist
Kommentarer
Postat av: Laila

Jag vaknade nyss, fortfarande lite trött :) sovit gott? :)

2010-11-25 @ 10:39:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 @ 15:31:41
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: fossmo

Jag älskar dig också callebooooi!

2010-11-25 @ 17:48:37
Postat av: ia

vi går inte olika vägar efter gymnasiet :@

2010-11-26 @ 14:25:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0