Kick Off med Svenska FN förbundet

japp som ni kanske ser så ska jag till SFN= Svenska Fn förbundets högkvarter (gud så proffsigt det lät nu) men iaf. dit ska vi imorgon. Jag, Emelie och Emelie. Det ska bli super kul. jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag vet att vi kommer säkert lära oss massor med saker. undrar vilken annan skola ska vara där. min skola blev förra året en certifierad (vet inte hur det stavas ) FN skola och vi är en av två skolor i Täby som har blivit det. så då bildade vi en FN förening på Tibble som jag gick med det första jag gjorde. har suttit som sekreterare där i 1 år nu. och vi har åkt på massor med roliga saker. förra året var vi på EDD i Stockholm och i år åker jag på EDD i Bryssel :) ska bli så kul.
Berättare mer vad vi ska göra imorgon :)
Guten nacht
EDD
FN
Kommentarer
Postat av: laila

Den har varit bra :)utom att mitt lilla hjärta har tagit spruta =/ han blev såå leden :S



Hur har din dag varit ?=)

2010-11-15 @ 22:15:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: guevacci

anmäl dig till dagens blogg om du vill =P

2010-11-16 @ 11:37:07
URL: http://guevacci.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0