Möte

ok idag så slutade jag min praktik vid 1 men så klart så blir man kallad till ett FN möte klockan 3 vad ska man göra då?
jo man sitter och skojar och pratar med sin älskling <3 han har hört exakt allt som jag och min kompis sa. och undrar om han tyckte vårt samtal var konstigt? får fråga han sen ;) men vi snackade om massor med roliga saker. kan verkligen skoja med dig min vän <3<3
men snart är det iaf möte och vi ska prata om vår resa till Belgien och vad vi i FN förbundet ska göra för något skoj :P så det blir intressant vad ordförande Emma har att säga för jag har inget att säga nu ;) tyvärr :(
han vägrar ge min en bra bild på han :P <3
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-11 @ 14:19:10
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0