snart är det helg :D

snart är det helg. ska bara gå i skolan i 5 timmar först innan jag får helg :D hurra längtar som bara den. jag behöver verkligen helg. men denna helg blir inte så mkt vila som vanligt. det börjar med att jag ska se Harry Potter igen :D och imorgon jobb och sen gäster och söndag dubbel jobb och sen teater med engelska C klassen. som sagt så får jag nästan ingen helg. men jag kan tänka framåt. Nästa vecka åker jag, Maria och Emma till Bryssel på EDD :) ok töntigt det lät men jag gillar att gå på världs konferenser. man lär sig väldigt mkt där av männskligarättigheter och så får man lära sig hur de tänkte klara av klimatfrågorna :)
Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Haha =) Jag fundear på om jag ska ut och julshoppa lite. :P Du då? =)

2010-11-26 @ 10:30:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

eller hur ;O så ka-ka-kallt jusT nu usch! Händer denna fredag kväll då? :)

2010-11-26 @ 17:59:58
URL: http://guevacci.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0