lovar och svär

nu lovar jag och svär att jag aldrig mer ska skada mig. denna skada var helt onödig enligt mig. fattar inte vad jag tänkte när jag vred mitt knä på en idrotts lektion i februari. hoppa spå att få komma snart tillbaka till sin älskade idrott. utan idrott är jag inget. eller jag är en underbar person men jag vill ha idrotten. så nu ska jag satsa hårt som fan med rehabiliteringen och se att jag blir frisk och sen ska jag försvara mitt DM guld i längd :) önska mig lycka till :Ddetta är jag när jag var frisk. fotograf Ia
Kommentarer
Postat av: Mattias

"eller jag är en underbar person men jag vill ha idrotten" jag håller med <3

2010-09-09 @ 20:28:35
Postat av: Mattias

+ jag håller tummarna för dig att rehabiliteringen går underbart <3 <3 <3

2010-09-09 @ 20:29:30
Postat av: Calle

hur menar du nu sweety

2010-09-09 @ 22:45:47
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Mattias

jag menar att du är en underbar människa alltid men du verkar må bättre när du har idrotten <3

2010-09-10 @ 06:34:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0