One week

Calle <3 Om en vecka ses vi igen! Jag saknar dig som fan! Alltså, om en vecka kommer vi sitta på segermiddagen tillsammans och ha sååå kul!!!!!!!!!
Jag saknar dig som fan, och när jag kommer hem till Sverige då jävlar ! Fan va vi ska frossa på Donken, ha matkrig, ligga i din soffa på varandra och äta chips och "kolla" på någon film (det brukar ju inte bli så mycket att vi kollar på filmen, blir massa annat istället :P)

CALLE ÄR EN SÅN ÄKTA JÄVLA VÄN JAG TYCKER SYND OM ALLA ER SOM INTE ÄR KOMPIS MED HONOM!!!!!!!!!!

Calle <3<3<3

Saknar att flumma runt i FN-föreningen med dig <3<3så underbara tider!

Älskar dig, snart har vi två veckor på oss att ses!! /ia
Kommentarer
Postat av: Calle

awwwwwwwwwwww vad gulligt du hade skrivit det Ia <3<3<3

2010-09-26 @ 15:27:10
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0