A dream thats will never come tur

Som ni kanske ser så finns det en dröm för mig som aldrig kommer bli sann :( jag satt och såg på Spårlös om en kille som hette David som  blev adopterad från Bulgarien. Jag vet inte hur gammal han var då. men det var så gulligt. när jag satt och kollade på det programmet så tänkte jag hur det skulle ha varit om man kunde på hitta sina biologiska föräldrar. jag vet att det är omöjligt för min del. de lämnade mig när jag var så pass ung på sjuk huset i Saraburi norr om Bangkok. där var jag jag tills jag var 1.
jag har inte riktigt tänkt på mina biologiska föräldrar förrän nu. jag har så många frågor till dom varför de adopterad bort mig och allt. det finns så mycket att ställa och jag vet att jag skulle inte orka träffa dem för det skulle bli så tungt. jag vet inte heller om de vill träffa sin son längre :( jag tror att jag ska försöka hitta dom när jag har fått kraft till det. om jag kommer hitta dom så kommer det vara ett känslosamt stund för mig. kommer äntligen då kunna få så många svar på de frågor som jag har inom mig.
men jag vet längst inne inom mig att det är också omöjligt. vet att jag inte kommer hitta dem. man har redan försökt en gång men då var det bara grundligt. så jag får hoppas att när jag väl letar efter dem så ska jag klara av det. längtar tills den dagen när jag står framför dem och ser hur de ser ut. hoppas på det bästa.
men än så länge är det en dröm som inte kommer bli sann om man inte KÄMPAR FÖR DEN! <3
Kommentarer
Postat av: Lorentz

Finns alltid en anledning bakom varför dom adopterade bort dig, känn inte hat, eller ilska över att dom gjorde det.

Dom gjorde det för att DU sklle kunna ha det bra i framtiden, dina föräldrar ville ditt bästa i framtiden.



Varje dag dom vaknar.. varje dag dom sover.. finns du säkert i deras hjärtan.



Finns väl inget att behöva vara ledsen över? :) du har det tryggt nu..

2011-01-24 @ 23:05:31
URL: http://lexys.blogg.se/
Postat av: Emelieeeee

<3<3<3<3 de kommer aldrig glömma dig :) de tänker säkert på hur du har det nu och att du säkert har det bättre nu än vad du skulle ha haft om du bodde kvar med dem. men jag tycker du absolut ska leta reda på dem om du vill och orkar :) <3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 23:09:23
Postat av: Tommy

Dom kommer aldrig glömma dig, du finns alltid hos dem och dom har nog en vettig anledning varför dom valde att göra som dom gjorde..

2011-01-25 @ 13:03:47
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Aaw okej, jo jag har sett det. Det är jätte bra :)<3

2011-01-25 @ 19:31:45
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0