Tävling+Bio

så nu har man tävlat för första gången efter skadan :) och det gick bättre än vad jag trodde. slutade på en 22:a plats av cirka 36 st :P så nöjd är man. men jag kom tyvärr inte vidare till B finalen :( behövde 07.53 då för att kunna det. och mitt rekord är 07:50 så det var synd det. jag kan lugnt säga att jag inte fick den tiden som jag önskade mig men vill också säga att jag kom in som 5:e person i mitt hit ;) var var 5 hit och jga var i hit numer 3 :P jag visste att jag skulle bli det.
sen på kvällen gick jag på bio med min underbara vän Klea :)
vi såg filmen Easy A. den filmen rekommenderar jag er verkligen att se. sjuk bra och rolig :) tänker inte säga vad den handla rom det får ni ta och kolla upp :P
sjuk bra film SE DEN!!!!!!!!!!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0