vilken jobbig dag

ok igår så var jag i uppsala och träffade min kompis :)
det var super kul för jag har inte träffat henne på flera månader. så det var underbart att träffa henne. vi gick på stan och kollade i butiker och sen åkte vi hem till henne och gjorde middag. det blev kyckling och något gott till :P kommer inte precis vad det var hihi ^^. men iaf det jobbigaste var gymmet. seriös så var vi där i cirka i 3 timmar. alltså jag var död när jag gick därifrån. vi sprang typ i 1 timme. mina ben var så döda :P jag ska aldrig mer gyma :P jag e för lat helt enkelt :P
men idag så e man ledig. ska sätta mig på biblioteket och plugga :P går säkert bättre att gör det där hihi :P
längtar till solen :P
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0