Vikigaste

det som enligt mig är det viktigaste i livet är kompisar och familjen. utan familjen skulle man vara så själv. man har ju kmpisar och det är så klart viktigt. men familjen kommer alltid komma först. du kan prata om vad som helst med familjen, men inte precis allt. då är kompisar också bra. så om jag har fattat rätt så är det ungefär lika. jag vet inte vad ni tycker men jag tycker det iaf. men man sätter oftast familjen före kompisar :O eller?
OskarFelixjag och älskade Emmafråga mig inte vad Helena gör vart hus och inget annat
detta är bilder på mina underbara vänner :) har många flera bilder på mina vänner men jag har inte någon bra bild på dem
Kommentarer
Postat av: Adam

sv: aaw tack så mke! :)<3

2011-03-10 @ 23:21:01
URL: http://adamls.blogg.se/
Postat av: Eddie

Naaaw :D

2011-03-11 @ 15:56:57
URL: http://eddieboi.blogg.se/
Postat av: Bernt

Oh vad fina vänner du har! Ja det är jätteviktigt att ha bra vänner!

2011-03-13 @ 16:23:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0