mkt har hänt

så nu är det söndag och jag har inte hunnit skriva ett dugg känns det som. men iaf så har jag typ festat hela helgen lång. började ju med mösspåtagningen och sen blev det lite krök i en park i täby :P sen på kvällen var jag hem bjuden till Higo för att ha fest där en liten stund och sen skulle de ut medan jag åkte hem bara för jag o älskling inte och hade inte lust att gå ut. så vi åkte hem o sov.
på lördagen så skulle jag jobba men innan dess så hade vi film mys :) vi såg en geishas memoarer. en film jag älskar och sen åkte jag och jobade. på jobbet bakade vi och sen spelade vi spel. det var super mysigt, sen åkte jag och kollade på när emma spelade fotboll. hon och hennes lagh vann emd 2-0. sen var det fest igen. kom hem runt 1 på morgonen och då sokmnade man, det är det som har hänt och nu är man förkyld iaf halft :(
älskar filmen
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0