så friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

så nu är det första måndagen efter studenten och man känner sig sååååååååå fri!!!!!!!!!!!!!
men det känns också lite tråkigt att inte gå till skolan för att träffa kompisarna och gå på lektionerna heller .( det känns jobbigt. men man vänjer sig. idag ska jag träffa älskling och sen ska jag väl förbereda mig inför morgon dagen. jag fick jobbet btw som jag sökte förra söndag på Viasat/Comhem :) så jag går på min utbildning imorgon och sen på onsdag. det ska bli super kul.
men tillbaka till det fria :P så är studenten över men inte för alla mina vänner. de tar studenten nästa vecka och sen blir det stor fest :D :D
Kommentarer
Postat av: ia

är inte jag din vän eller :( jag tar först om ett år

2011-05-30 @ 11:02:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0