lyssna

wow jag har varit borta väldigt länge från detta. man kanke borde skriva igen?
det var länge sen
finns så mkt att skriva om det finns det,men exakt vad ska man skriva om??
------man kan ju sriva om kärleken den kan man skriva om och det kan vara intressant? men hur många vill läsa om det? jag hoppas ju att alla ska veta hur jag känner mig för just en person. hur underbar han är och hur mkt jag årar honom för allt :( är ju inte den perfektaste killen men försöker och försöker. du ska veta att jag älskar dig sjuk mkt. du är väldigt speciell glöm inte det. en väldigt speciell kille med många talanger och snälla slösa inte bort på dem bara för att jag ber dig göra det. lyssna på ditt inre och slösa inte bort din talang. det är dom som jag tycker är coolat och underbaraste så du vet.
-----det andra man kan skriva om är hur jobbet går? men hallå det är bara lit tråkigt tycker jag så skit i det. men ni ska veta att jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater.
------det tredje som man kan skriva om är resor. om vilka resor som man har inplanerade m.m
som sagt så drar jag till Autralien i några dagar för att träffa min underbara kompis Emma. hon är där nere och pluggar (lysna vad coolt det är) internationella relationer. ett program som jag skulle väl vilja plugga till men jag vet ej om jag har modet uppe att åka? eller så klar jag har. men iaf vi ska bara ta det lugnt i Brisbane som jag ska till. ska bli super kul tycker jag. har inte varit o rest på länge. ok jag kom nyss hem å känns det som skulle mina kompisar säker ha sagt.
love u
Kommentarer
Postat av: ia

wiie äntligen calle :D

2012-04-09 @ 19:22:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0