halva resan klar

så nu har man landat i Bangkok. Det tog bara 8 timmar denna gång. istället för att landa runt 05:55 som man brukar göra så landade vi nu istället 04:50. vi var 1 timme tidigare. alltså wow Thai de kan flyga nsabbot de :P
tog in mig på ett hotell som kostar 900 thb natten typ inte så dyrt. ska ova där en liten stund och sen får jag se om jag hinner med Bangkok. hoppas på att hinna det men annars gör det inget :(
det var en väldigt intressant resa :P
när jag kommer till gatn på arlanda så har man flyttat på mig. istället för att sitta på 48D som jag hade fått fick jag nu istället sitta på 38D. men iaf så fick jag sitta bredvid ett par. och gud vad de klagade. alltså först klagade de på att jag skulle sitta bredvid dom, anledningen till det var att de hade en stor väska och d evill inte lägga upp den på hatthyllan å d klagade högt tills jag öppnade mig käft och snackade ren svenska med dem då blev dom tysta. vi hann inte lämna gaten innan kvinnan som satt längst in tyckte att hon hade suttit alldeles för länge så hon tyckte att hon kund ut och gå medan vi taxade iväg. herre gud dte blev panik :P det var sjuk kul tyckte jag iaf :P
detta var en av de saker som dessa passgaerare gjorde under resan
TG 961
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0