skön dag

vilken skön dag det har varit idag. väcks klockan 7 på morgonen av att mor och far smsar mig och fråar om jag är vaken. hade totalt glömt bort att stäla väckarklockan. mne var ganska snabb och yrvaken satte jag mig och snackade med dem. det var mysigt tyckte jag. de skulle sova och jag kulle upp ganska neroupp vänt tyckte jag. men iaf så gjorde jag mig iordning och åt lite tomfisk till frukost som är så super gott och sen åkte jag ut ill emma. hon hade haft en seminarium sen åkte vi in till stan och gick på marknad. det var en liten marknad som sålde mkt mat och vi fick provsmaka på massor av gott :P det var det vi gjorde idag. gick mest runt och kollade.
igår skrev jag ju att jag hade åkt båt på floden och hade sagt den hette River Cat men Emma sa att jga hade fel och skrattade. den heter CityCat 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0