Grattis <3

idag så firar jag något riktigt fint. idag så firar jag och Ia 1 års jubileum :) alltså det är idag som vi lärde känna varandra. alltså tänk att det redan har gått 1 år. wow vad tiden har gått fort. och tänk på hur många underbara minnen man har haft. tänk vad mycket vi har gjort. vad sägs om FN föreningen/ klubben, EDD (european developens day), massor med roliga möten som vi har gått på, sprungit runt efter vår ( min älskade) lärare, tråkiga lektioner.
vi hade varje tyska lektion tillsammans, internationella relation lektion tillsammans och världens tråkigaste lektion tillsammans rättkunskap. och vill bara tillägga att vår käre Hans inte längre jobbar på Tibble :P
hur fasiken ska jag göra då?
men iaf grattis på vår årsdag älskade Ia
puss älskar och saknar dig puss<3<3<3<3<3love
Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till oss vi är bäst <3<3<3<3<3<3<3

2010-08-26 @ 07:36:38
Postat av: Calle

så klart vi är puss <3<3

2010-08-26 @ 18:03:29
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0