Saknad

Ok det känns super tråkigt att ens bästa kompis kommer lämna en för alltid nu. OK inte för alltid men för ett år. kommer inte kunna springa på henne i skolkorridorerna. Det ska bli jätte tråkigt. en sån bra kompis som henne får man leta efter. Hon förstår exakt allt. Hon förstår när man har det jobbigt och hon finns alltid här för en. Jag vill tacka henne för det och hoppas att jag snart får komma och hälsa på henne. Så klart så pratar jag om Ia Erika Rune. Hon försvinner idag ifrån Sverige till Tyskland :(. Där ska hon plugga. Men hon kommer att vara saknad som bara den.
Jag vill bara säga Lycka Till i Tyskland och med dina nya vänner och hoppas på att jag får komma snart till dig. Älskar dig över hela mitt hjärta och jag saknar dig som bara den.
KRAM ÄLSKADE IA
älskade IA
saknar dig som FAN!!!!!!!!!
vi på en lektion och har tråkigt puss <3<3<3<3
Kommentarer
Postat av: ia

CALLEBALLE <3 <3 <3 <3 Kan inte svara på sms längre förrän jag skaffat tyskt kontantkort :(:(:(:( miss u babe redan så jävla mkt !! <3 <3 <3 hoppas jag får ta emot gäster!!!



Älskar och saknar dig, det kommer nog bara värre att va ifrån dig :( men du får det bra på tibble med emma och ajg får det förhoppningsvis bra i Tyskland!! Saknar dig!!!!! PUSS

2010-08-06 @ 19:41:26
URL: http://runesresa.blogg.se/
Postat av: Calle

saknar dig som fan!

2010-08-08 @ 18:37:51
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du får ha det så underbart i tyskland nu, ta vara på varje dag :) kraaaaaaaam <3 <3

2010-08-08 @ 20:45:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0