vad tänker folk med??

idag när jag skulle åka hem ifrån Jessica så stötte jag på några underbara typer. alltså underbara kan man väl inte riktigt säga. det var så obehagliga som fan. fattar inte vad de tänkte på. de var nazister. de sjöng att de skulle dränka negerar och sen skulle de bada i deras blod. alltså fatta hur jävla obehagligt det var. de satt och sjöng och när någon utlänning kom förbi så skrek de efter han/hon eller så la de krock ben. alltså ibland fattar jag inte vad de tänker med. ibland undrar man om inte andra världs kriget lärt oss människor något. jag hatar att vi människor inte har lärt oss något av det misstag vi har gjort. sorry men ibland undrar man.
hjälp oss stoppa rasismen i världen. vi kan göra något litet.
Kommentarer
Postat av: Fiffi

FYYY FAAAAAAAN

2010-12-11 @ 18:33:56
URL: http://linander.devote.se
Postat av: Bernt

Inte roligt alls! Har själv blivit utsatt av dom, så jag hatar dom!

2010-12-12 @ 14:48:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0