Random

mina damer och herrar. nu har man precis vaknat efter en lång kväll. det var helt fantastiskt enligt mig. började går dagen med att vara på stranden och sen åkte in till den stora staden :) och såg på roliga artister :) jag vet att jag ska uppdatera det. ska uppdatera det med lite fler bilder jag lovar. har inte hunnit än säger vi :P hihihi
men det är så mycket som händer när man träffar kompisar som man inte träffar så mkt. så det är mycket. har ett fullspäckat schema. som jag har sagt träffa kompisar, vara med älskling. de har massor med överraskningar undrar just vad de har i tankarna. tänk om man kunde läsa deras tankar. det skulle vara så kul, men inte så kul ändå. då vet man ju exakt allt. då blir det ingen överraskning ju. och jag har kommit på att jag skriver konstiga saker på bloggen ibland :P men skit i det.  jag älskar att skriv men jag måste verkligen komma på att skriva mer om det. alltså jag måste kommer ärligt talat komma på något viktigt att skriva om. så det blir intressant. men jag är ju som jag är. älskar skriva osammanhängande saker. men men.
Kommentarer
Postat av: mattias

du är ju som du är när du inte blev som du skulle

som vi brukar säga här i norrland XD

puss <3

2010-07-09 @ 10:57:59
Postat av: Your BFF

LOVE YOUR BLOG!

2010-07-09 @ 13:11:44
Postat av: Calle

hallå mattias :P du e ju som du är. och Emma du är min BFF för ever :)

2010-07-09 @ 21:34:54
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0