Varma Stockholm

ok idag har jag varit i den kungliga huvudstaden Stockholm. känn er ägda :P nää ska inte vara elak. det var super kul. gick runt med min kompis på stan o kollade och hittade massor med presenter som jag köpte :) det var super kul iaf tyckte jag. köpte en keps till min kompis som hon absolut ville ha. så klart så köpte man den och så en present till my love. tänker inte säga vad det är för något :P  nu e jag elak jag vet men man ska inte förstöra överraskningarna enligt mig. men jag är expert på att få fram den överraskning jag ska få utan att säga vad jag har köpt. man är väl lite smart. men iaf så var det super varmt och skönt och total love the city nu. det kryllar med folk ifrån olika länder. det är härligt att Stockholm har turister. då e man ju inte den enda :P men snart så drar man upp till Umeå :) det ska bli så kul.
men iaf så är Stockholm en skön stad att gå i. det hände rinte så mkt där men man älskar det ändå. iaf jag :P LOVE STOCKHOLM 2010 :P undrar om dom T-shirtarna finns kvar :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0