Friidrott skolan 1 av 4 v 25

Jaha då var det dags igen att åka tillbaka till friidrott skolan igen :P idag fick jag nya ungar. denna vecka fick jag barn som är födda 02 :D samma som förra veckan men mkt lugnare och bättre. de lyssnade på mig för en gångs skulle :) jag är så stolt över mig. vi är 29 elever ( mindre än förra veckan då vi var 30) och vi är 4 ledare :P utav jag e den enda killen som är ledar i vår grupp :) det går ändå bra. får inte låta tjejerna köra med mig :P det får dom inte göra. och jag har lyckas göra mina fail redan första dagen. är det något fel på mig? det måste det vara :P det började så här. ( det är med tre personer Fredrik M= FM Jossefin Koskinen JK och jag=CH.)
-Är ni tvillingar? sa FM
- Ja vi är det. JK
-wow är det inte svårt att ta fel på er? FM
- det måste vara svårt? CH
- jo det är ganska svårt, men man vänjer sig. JK
- men ni är så lika. FM - delar ni på allt? CH
- allstå vi delar inte på "allt" men det mesta delar vi på. JK
- då har ni samma person numer? CH
- Japp det har vi. JK
- till och med de sista fyra sista siffrorna CH
pinsam tystnad och sen började gap skratta :P och så har det Holt på hela dagen :P super kul. jag e så FAIL!!!!!!!!!!!!!
-Kommer calle faila mer imorgon?
- kommer barnen vara lika underbara som idag?
- kommer de ha grupp 6?
- vem är den konstiga mannen som rövar bort ett barn :P?
det får ni se imorgon
FORTSÄTTNING FÖLJER
Kommentarer
Postat av: Toni

Hmm Calle jag tror att du kommer faila imorrn!;)

2010-06-21 @ 19:45:55
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: Calle

vad ärligt då :P jag failar ALDRIG :ÖP

2010-06-21 @ 20:08:45
Postat av: mattias

jag tror den konstiga mannen kommer missta dig för ett barn och röva bort dig XD XD hahahahahaha <3

2010-06-21 @ 20:52:35
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Calle

du är ju speciell

2010-06-21 @ 20:58:52
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0