Friidrott skolan 3 av 5 v 24

Jaha vad ska man skriva idag??
jag lyckades inte göra fullt så mkt fail som igår faktiskt :P jag var försiktig idag :) jag är så duktig borde få applåd för att vara en duktig ledar. alltså det finns inte så mkt att skriva om dagens friidrott skola förutom att djävulens barn har börjat tända på gräset nu och vi ledare flyr från stället så fort det går. men det går det inte.
ska vi samman fatta denna dag så har man blivit lite mer hesare och har ännu ondare i foten sen igår.
men iaf så hade vi 200m och jag och fredrik är ju bäst på att starta. ok där är lite fail ( mest från fredriks sida säger vi) vi startar dom lite för tidigt eller för sent eller så står vi och snackar igenom allt så vi inte hinner se att de vill starta :P
vi är så fail han och jag :P vi borde inte få vara med i samma grupp. hahaha. men vi lyckades få iväg alla. men sen börjar alla springa åt varsitt håll och jag och fredrik blev tvungna att springa efter dom. det var så kul, så sammanlagt har jag sprungit 300km idag. det är super jobbigt hatar det :P men men.
sen skulle vi ha lunch. det gick inte så bra :P då började alla tjejer grina. Hjälp! exakt alla började gråta det var ju super kul inte
alltså dagen var inte så spännande förutom att barnen lekte med eld då :P
Kommentarer
Postat av: Toni

Hm jag applåderar dig Carl! Jag hade aldrig karat av ditt jobb, mitt tålamod är inte så stort :P. Och försökte de seriöst sätta eld på gräset :O?? Shit ni har isf pyromaner bland er!

2010-06-16 @ 22:13:30
Postat av: Calle

japp det försökte hjälp!!!!!! de är värsta barn jag någonsin har haft

2010-06-17 @ 16:16:31
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0