Friidrott skolan 5 av 5 v 24

så är den sista dagen kommen. nu ska vi lämna våra barn idag. det kändes lite tråkigt. innerst inne så älskade man barnen och så hatade man dom :P man kunde ju inte bestämma sig. men iaf var det lite tråkigt när man sa hej då och lite skönt. det började med att dagen började med massor med lekar som enligt oss ledare var rolig. och förvånat så älskade barnen också det :) de lekte och hade kul och de skrattade flera gånger. vi ledare tyckte det var kul för att vi hade lyckats. de skrattade och hade kul :) inte så mkt gråtande. vi körde hav, skepp och land, godis monstret, hinken,hinderbanor och lite andra roliga lekar. de skrattade hela tiden. och till lunch fick vi chiken nuggets. det var helt ok men de kan göra det lite bättre tycker jag. men man överlevde. det hände inte så mycket mer idag. alla barnen var ganska lugna. denna dag var inte lika spännande som alla andra dagar :P undrar varför? på rasten så kastade vi boll med alla 200 elever på lägret. vi var två ledare ( jag och fredrik och alla andra barn) det var så kul. det var livligt :P hahaha men jag typ älskade det. huvudsaken att alla hade kul tyckte jag iaf. men sen så fick jag vara ensam ledare på 30 elever och det gick faktiskt ganska bra :) jag är så stolt över mig att tämja barnen från att vara djävulens tjänare till änglar i himlen :) sen efter det så hade vi ledare staffet. det blev killarna mot tjejerna och gissa vilka ledare som vann :D :D. det får ni lista ut. men det är ganska enkelt tror jag. sen hade vi förväl av alla. det var så kul. fick säkert tusen kramar ifrån alla och vissa ville inte gå hem :( de ville stanna hos oss. så de höll hårt i oss. jag hade 8 styckena barn i vår grupp som inte ville lämna mig. de hade haft roligt. överraskande? JA!!!! enligt mig iaf. sen fick vi ledare våran lön för denna vecka och gud den var as bra lön jag fick :) och sen skulle jag cykla hem i spö regnet :( det var inte kul jag blev blött :P min samman fattning av denna vecka så har det varit bra :) det var helt underbart fast man hade ont i halsen och ville bara dö :P men nu är allt klart iaf :P så nu är det bara att ta nya tag till nästa vecka :P Nu är säsong 1 klar den finns i butikerna snart. Fortsättning följer
Kommentarer
Postat av: mattias

du ska vara stolt över dig själc som tog dig igenom veckan tycker jag! :D jag skulle aldrig ha klarat det om jag ska vara ärlig :$

och jag ska absolut köpa DVDn ;)

2010-06-18 @ 18:23:09
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Toni

Så det kommer en säsong 2??:)

2010-06-18 @ 20:30:55
Postat av: Calle

Mattias:det var enkelt se från den ljusa sidan :)

Toni: det kommer en. spelar just in en nu :P

och det finns i alla butiker.

Alltså DVD:n kostar bara 199kr :D

2010-06-18 @ 22:21:29
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Toni

Yay, mkt bättre än Jacobs lilla mini serie! Du uppdaterar bra och du har mycket att säga :)!

2010-06-18 @ 22:55:40
Postat av: Calle

hahaha

har jag roliga saker att skriva??

bara det viktiga saker skriver jag om ju :P

2010-06-19 @ 01:02:49
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Hugoadine

Really great site man!!

2011-07-27 @ 10:45:52
URL: http://hugoadine.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0