Ko gänget

japp idag var det dags att få se det kära kogänget :)
det var en underbar ögonblick när Tonis hund skällde ut mig det första den gör när man ringer på hos henne. det började ju alltså bra. och sen började jag strippa för att det var för varmt i huset :P ( tog bara av mig tröjan och byte till en annan så det så )
sen efter ett tag kommer jacob och då kan vi äntligen sätta på filmen. filmen blev äntligen KISS ASS som vi så länge försökte se men inte gick. men iaf så såg vi på filmen. jag och helena spelade spel på mobilen eller så smsade vi med någon.  och så frågade vi tillslut vad som hade hänt och då blev de lite sura tror jag :P jag somnade typ till filmen jag vet inte. men iaf så stängde vi av filmen för enligt mig och helena så var den dålig och ointressant ( förlåt mig Jacob nu)
sen spelade vi spel som vanligt och så sjöng jag och helena o Jacob en vacker sång som går att diskuteras med Toni om hon gillade det :P
Kommentarer
Postat av: Toni

Okej min hund skäller på alla när de går in på våran tomt och han ser det! Lite som att förvarna oss (så känn dig inte så speciell :p). Om man inte hade gillat/accepterat dig så hade du inte kunnat klappat på honom och så hade han inte blottat strupen åt dig!



Och du gav inte Kick Ass någon riktig chans, jag såg klart den och den var riktigt bra! Hade några oväntade vändningar ska du vet ;).



Och den bästa versionen var den creepy/perversa!!:D Men jag vill inte ha någon favorit i repris, en gång räcker!:p

2010-06-22 @ 22:09:01
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: mattias

calle du är ju hopplös när det kommer till att se film XD har du någonsin sett klart en hel film hemma hos någon annan? hahah puss

2010-06-22 @ 22:38:26
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Jacob

Du hade ju redan bestämt dig för hur filmen var innan den knappt börjat! -.-'

Men, men.. Spela spel var kul! och sången var ju en fröjd för öronen! :P

2010-06-22 @ 22:59:53
URL: http://nosscirneh.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, vår sång ägde :D Jag förstår verkligen inte att inte Daniel, Otto och Tony tyckte om den :(

2010-06-22 @ 23:10:44
Postat av: Toni

Hmm det kan vara för att ni inte riktigt hörde er själva!!

2010-06-22 @ 23:34:11
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: Calle

Mattias: jag har faktiskt sett klart typ tre filmer hemma hos dig eller flera :P dinosauriernas tid till exempel :) men det var du som vill e se det säger vi :P och sen har jag kunnat se massor med filmer.

Jacob, Helena: vi kanske borde sjung flera gånger :) vi sjöng så vackert tyckte jag iaf :P undrar varför de andra inte gillade låten :P

Toni: alltså en sån film faller mig inte på smaken. man behöver bara kolla på tarilen så förstår man att dene tråkigt :P och det hade jag gjort ;) och tack för att vi fick komma till dig och tack för maten :D

2010-06-23 @ 07:47:34
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0