Skyldig

Vi har fortfarande våra misstankar mot en vis Helena. Vi är precis inte eniga om vem som är den skyldiga sen i lördags ( när det gäller att kasta vindruvor). Jacob tror starkt på att det är antingen Daniel eller Antonia (fast hon gick tidigare). Antonia tror att det är Daniel eller Helena. Helena tror att det var Antonia eller Jacob eller kanske IHL klassen enligt henne. Fråga min inte varför men hon är ju speciell :P Jag själv tror stark på att det är Helena. Hon låg närmast mig där vi sov. Jacob låg i soffan och kunde omöjligt ha kastat vindruvorna på mig. Och det kan inte vara Daniel. Han sov för djupt typ säger vi o.0 Så Helena du är den huvud misstänka i detta brott. Vad har du till ditt försvar??
Kommentarer
Postat av: Helena

Calle lilla, jag kastar bara vindruvor på folk jag inte gillar. Jag tycker ju du är snäll. Inte skulle jag då kasta vindruvor på dig :D Det måste vara Tony. Du vet, hon är lite sån... Vi har förlorat kontrollen på henne :O

2010-06-08 @ 22:38:05
Postat av: Calle

ja du har helt rätt där :) det är kanske Toni som har gjort det :P vi får gå till rätt huset snart eller vad det nu heter :P

2010-06-09 @ 08:13:26
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Toni

Va? Helena varför har du kastat vindruvor på mig för?:(

2010-06-09 @ 12:52:14
Postat av: calle

Jaha du det undrar jag också på

2010-06-09 @ 12:55:31
Postat av: Helena

Vaa? Har jag kastat vindruvor på dig Tony? :O

2010-06-09 @ 18:11:59
Postat av: Calle

tydligen har du också gjort det :P

2010-06-10 @ 13:55:26
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0