snart

Snart så är det sommarlov. och ni vet inte hur mycket jag har längtat efter det:) det kommer bli det bästa. Jobb och jobb och träffa vänner som man älskar och Helena som dissar en: "jag ska till Kroatien" hallå är vi inte dina vänner :P ska du lämna oss i en vecka???
Vem ska man tycka synd om då?? jajaja vi får väl överleva. Och jag vet att alla kommer sakna dig ( typ inte Danne säger vi ) :P och sen får man väl se när man träffar kogänget igen. Jag undrar varför Jacob kallar oss så.
Varför heter vi Ko gänget Jacob?? :) :) jag gillar kossor det gör jag men inte visste jag att jag var en kossa :P eller så är jag det och inte visste om det :P det var något intressant iaf tycker jag :) och nyttigt . Ses på lördag :)
Kommentarer
Postat av: Jacob

Det är Sam som kallar oss det.. tyckte det var ett fint namn :P

2010-06-10 @ 20:20:21
Postat av: Calle

hahaha ok jag tycker det är snyggt namn på oss :)

2010-06-10 @ 20:23:57
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, naaw. jag kommer sakna er med Calle lilla. Vi får se till att ses när jag kommer hem. Det är ju trots allt bara en vecka ^^

2010-06-12 @ 15:18:43
Postat av: Calle

hurra vi måste ses då :) så du får berätta allt du har haft för dig

2010-06-12 @ 18:53:21
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0