Sommarlov och intressant början

Japp gott folk äntligen har jag fått mitt efter längtade sommarlov. Jag gick ut med hyfsat bra betyg men jag vet inte om min föräldrar tycker om dom :P. men men skit i dom just nu. Nu är det sommarlov och vad är inte det bästa med att börja sommarlovet med kogänget. jag är som sagt den nya medlemmen i gruppen. och det känns så skönt. men iaf idag skulle vi träffa Linea :) hurra och då fick vi gå :( vi fick gå en stor omväg bara för att Helena skulle vissa vägen. Så nu har vi kommit fram till att hon inte ska få vissa vägen. Men tiden till Roslagsnäsby trafikplats tog cirka 30 min (säger vi) istället för 10 min när jag och Toni fick välja vilken väg som vi skulle ta. Men iaf vi gick tillbaka den äg som jag och Toni föreslog och det gick ganska fort. Då skulle vi träffa Danne men det gick inte så bra. Vi lyckades tappa bort han eller han oss. Fråga inte mig. Men iaf vår lunch blev donken och man ska aldrig ha pommes frites. Jag hade tjuvar där hela jäkla tiden ;P *tittar lite elak på Helena*. Sen så satt vi och diskuterade om vi skulle åka buss eller gå hem till helena. det var ett svårt beslut, men tillslut vann de  som ville gå. Till er information var jag neutral i denna fråga :P så vi började gå den långa vägen hem till helena och jag kan säga människor det var inte alls kul. jag fick ont i benen och då började Toni och Jacob  reta mig. De sa " du ska klarar det" och " du som kallar dig IHL:are". alltså jag var värsta mobboffer tack vara dom två :P men jag älskar er ändå. så var vi framme efter cirka 1 timme och 30 min gående. du det var jobbigt. sen ville de leka massor med konstiga lekar. jag fattad einte vad Helena och Linea fick allt ifrån :P undrar om de tänkte att lekarna var lite konstige men roliga. roligaste var att kasta stövel bakom ryggen. Jag tror att jag förlorade i det :P sen lekte vi burken/dunken som jag brukar kalla det. Ja lyckades vinna tre gånger eller hur många gånger vi lekte det :P det började regna så vi gick hem. Väl hemma hos helena igen så började vi spela något konstig lek. i leken ingick tandkräm och apelsin. fråga mig inte varför men det var med i leken. konstigt eller hur? man hade en kortlek men några klädda kort. sen skulle man dra varsitt kort och hoppas att man inte skulle få ett klätt då fick man straffet. och smarta jag fick straffet 3 gånger. det var inte så kul men vad gör man för laget? fast leken spårade tyvärr ut :P eller tyvärr den blev roligare. vi började ha tandkräms krig :P det var super kul och kladdigt :P  det fortsatte så i några minuter tills Otto och Daniel låg på varandra och brottades  om en tandkrämstub :P eller så såg jag fel :P men den blev tråkiga Danne/Daniel tvungen at gå och då gick toni också :( det var tråkigt, men tyckte sen att vi hade det trevligt. Vi gick och åt pizza blev ute slängda ur helenas hus för hennes då satte vi oss i en lekstuga eller vad man ska kalla det. där satt vi i 3 timmar och väntade på att Otto skulle komma tillbaka för han hade också dragit. Det var väldigt intressant. men man blev kall och lite trött :P
Hoppas Helena kan hålla med mig om det
Kommentarer
Postat av: mattias

hahahaha det lät som en mycket intressant första dag på sommarlovet XD jag skulle ha varit med, jag äger på att kasta stövel kan jag lova :O hihi pusss <3

2010-06-12 @ 08:04:59
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Calle

äger du på att kasta stövel??? det tror jag inte på:P

2010-06-12 @ 09:04:28
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Helena

hahah, jag kan hålla med dig Calle.

Och det var en mycket rolig dag. Det var roligt att du var med oss också :D

2010-06-12 @ 15:25:11
Postat av: Calle

och det var kul att få vara med också :)

2010-06-12 @ 18:49:53
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: linnea

Helt enkelt en lyckad dag^.^ trots all jädra tandkräm

2010-06-13 @ 18:23:35
Postat av: Calle

ja eller hur linea

den var värd det. vi får ses igen

2010-06-13 @ 19:04:05
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0