Saknad gör ont

Har ni inte känt en saknad som gör så ont att man bara blir ledsen när man tänker på det?
så är det för mig när det gäller friidrotten. jag har gått på friidrotten i 5 år. det har varit min till flyktort när jag mår skit. då kan jag springa bort mina känslor och min aggression på allt. jag har kunnat utveckla till en bättre person som har bättre själv känsla och en kille som vågar göra saker som jag inte vågade förut. nu vågar jag till exempel gå min egen väg  och bara strunta i vad alla andra tyckte.
varje gång jag ser friidrotts banan där jag nästan bodde under 5 års tid så gör det ont att se att jag inte får träna där nu :( jag får komma tillbaka snart efter 1 år skada :( när jag kommer tillbaka då ska jag komma tillbaka och försöka nå de platser på tävlingarna som jag en gång hade :) det är inte sista gången ni ser mig på Friidrotts banorna ;) men snart tar det äventyret slut för mig tyvärr :(
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0