trött

hur kan man gå i skolan från 08:00 till 16:00 utan någon lunch rast?? då kan jag välkomna er till tyskland :P de har ingen lunch rast alls ju :( man måste också ta med sig mat. och när man frågar om man kan få en flaska vatten så får man 1,5L med sig :O OMG ofta att man släpar runt på det en hel dag :O tydligen var det inget problem enligt Alex. alla hade med sig det. I Sverige så skäller lärarna ut dig om du dricker på lektionen men här så sket lärarna det :O
så jag tycker tyska skolan äger :P men har jävligt mkt regler :( de tog min mobil bara för att jag skulle kolla på klockan :(
Kommentarer
Postat av: liindblaads

hehe nee inga julklappar här köpta :P

blir nog inga heller ;)

2010-11-04 @ 18:42:07
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0