första dagen

idag har jag inte gjort sü mkt :P har mest varit död. gick ju upp klockan 5 imorse för att hinna ut till lfygplatsen i tid. och det gör jag, men jag glömer lite saker hemma :P typisk mig altsü :P

ni für ursäkta att det kommer andrabostäver in i de inlägg nu :P men tyskland har de andra bokstäver och annat tangentbord ocksü :P hjälp vad förvirrad man känner sig :P men det är skönt att vara nere pü dagen istället för att flyga sent pü kvällen :P

nu är det snart mat och jag dör av hunger :P undrar vad det blir för nügotälskar mat

Kommentarer
Postat av: Bitchbooi

sv. jag ska inte göra så mycket på lovet. mest träna och så :)

2010-10-30 @ 21:03:02
URL: http://bitchbooi.com/
Postat av: Bitchbooi

sv: Nä! tror inte jag hinner med nåt annat för jag har träning läger till veckan! typ 3 ispass varje dag och plus styrke träning också som kommer typ vara 2 om dan och dans

2010-10-30 @ 22:28:51
URL: http://bitchbooi.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0