JA & nej :(

idag har jag fått världens bästa nyhet :P jag ska iväg nu!!!!!!!!! fast det blev inte Turkiet som jag hade hoppas på :( det blev istället en resa till Tyskland :) så jag ska till Tyskland och studera skolbarnens vanor där. så det ska bli kul . undrar om det är någon skillnad mellan det svenska skolsystemet och det tyska :P men efter som jag tackade jag till detta så tackade jag nej tilt att åka till älskling :( jag tycker det är tråkigt. jag hade inget val :( ville jag ha G i detta ämne måste jag iväg. du vet inte hur svårt det var att bestämma mig. förlåt
NO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
JA!!!!!!!!!!!!! :D
Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i Dagens blogg hos mig :)

Jag kommer dra en vinnare lite innan tolvslaget :)

checka bloggen då :)



önskar dig en fin kväll med :)



//liindblaads

2010-10-18 @ 22:45:25
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hhahha okeej :D

coolt :)

och de leder till ?

2010-10-19 @ 08:03:18
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0