jag är lycklig med dig

igår så bröt vi vårt paus. jag klarade inte av att vara utan dig i 24 timmar. det måste betyda att vi är gjorde för varandra eller hur? när bägge tänkte på varandra sjuk mycket och tittar på mobil telefonen vart tredje minut då betyder att man saknar varandra. vi tänkte också samma sak. "ska jag skicka sms till han?? men då blir han sur. nää jag hoppar över det". Fan vad jag älskar dig. saknar dig hela tiden. men vi ses snart och det ska bli så jäkla kul och mysigt och viktigt för vårt förhållande tycker jag. puss min älskling
Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag vill leva ett långt och lyckligt liv tillsammans med dig och ingenting skall få hålla oss isär!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag lovar att aldrig släppa taget!! <3

2010-10-02 @ 14:46:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0