Tack för en underbar dag

Ok nu ska jag berätta lite om min dag.,
det börjar med att jag skulle till min praktik. och det är alltid kul. älskar att vara på min praktik för det är så kul. han som är min praktik lärare är min förra lärare i idrott. hade han i 5 år tror jag. och tycker det är kul att vara med han igen. han är så underbar att vara med och rolig. vi körde kryssar kung med klass 1-3 och sen inerbandy med klass 6. det roligaste var när jag råkade kasta en bandy boll rakt på min praktik lärares huvud :P jag skyllde på eleverna :P men ingen elev höll med mig :( taskigt tycker jag :P
Men sen efter det så åkte jag hem och fixade mig till min träff med Bim :) hon har jag känt i cirka 10 år (tror jag) men det roliga är att vi inte har haft kontakt med varandra på 10 år. vi fick kontakt med varandra för cirka 1 år sen igen :) när hon ( hennes kompis konto) addade mig på FB. sen dess har vi haft nästan dagligen kontakt. vi ses inte så ofta så det är jätte kul att träffa henne. Idag så gick vi på stan och kollade på mat och kläder. vi var inte så hungriga men vi kollade ändå väldigt mkt på mat och godis m.m.
och sen vid 9 åkte hon hem igen :( och jag blev tvungen att åka hem för att packa för på lördag. hinner inte göra det imorgon för då ska jag hem till Emma, med Jessica :) hurra.
åt en sån fast med citron smak. inte så god :P
middag typ iaf Bims middag
stod som ett fån och glodde på choklad :P och pratade med mig själv hur gått det såg ut :P han i kassan skrattade efter jag hade gått :P
skulle äta där på Vapiano men det var för mkt folk :P
Kommentarer
Postat av: danten89

Gott det ser ut=)



Jasså var det muntliga nationella?

Fick ni inte använda papper/stöd?



Har du msn? ^^

2010-10-28 @ 22:34:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 @ 22:50:43
URL: http://liindblaads.se
Postat av: XOXO, LANAH

Låter som en trevlig dag :)

2010-10-28 @ 23:27:38
URL: http://lanahs.se
Postat av: cherie

såg gott ut allt det där! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

2010-10-29 @ 13:30:53
URL: http://www.cherie.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0